PRODUCTII OBTINUTE IN GRADINA DIDACTICĂ in anul 2009

2Parale.ro
PRODUCTII OBTINUTE IN GRADINA DIDACTICĂ

– 70 kilograme  cartof din soiul Nevada
– un kilograme de morcov din soiul De Nantes
– 7  kilograme de fasole păstăi din soiul Laurina
– 25 de dovlecei din soiul Fără vrej
– 5 kilograme de ridichi din soiul Roşioară
– salată din soiurile Silvia şi Mona
– pătrunjel de frunză din soiul Ory
– pătrunjel pentru rădăcină din soiul Dory
–  6 kilograme de echinacea
–  4 kilograme de gălbenele
– afine
– 3 kilograme de mentă
– 3 kilograme de salvie
– 5 kilograme de căpşuni
– 10 kilograme de ceapă din soiul Aurie de Buzău
– au rodit patru peri, din soiurile Cure şi Wiliams
– patru meri din soiurile Bistriţean, Jonaprim şi
– Auriu de Bistriţa şi un prun din soiul  Iulia
– perii au legat cate 20 de  fructe, merii au legat 15  fructe
– iar prunul a legat trei fructe.
– În timpul verii am cosit manual loturile exdperimentale de trifoi şi lucernă
– am fertilizat, am irigat  am stropit cu insecticide, am prăşit şi am plivit plantele din grădina didactică
– în perioada primăverii am executat tăieri la arbuştii ornamentali şi la pomii fructiferi
– în luna mai am participat la simpozionul Turismul rural românesc actualitate şi perspectivă
– în perioada 5-9 noiembrie  am participat la Bucureşti la expoziţia internaţională de echipamente şi produse din domeniul agriculturii, zootehniei şi a industriei alimentare
– tot in perioada aceasta tot la Bucureşti am participat la o conferinţă internaţională cu tema “Politica agricolă comună “ la care a participat şi ministrul agriculturii Dacian Cioloş

This entry was posted in Diverse, Flori, Legume, Plante medicinale, Pomi fructiferi. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

